Ana içeriğe atla

POP UP yönetimi nedir ? nasıl çalışır ?



Bir çölde yürüyorsunuz yanınızda suyunuz yok, yemeğiniz yok açsınız ve susadınız. Çölde biraz daha ilerledikten sonra bir tabela görüyorsunuz, tabelanın üzerinde bir restoran adı yazıyor ve restoran hemen karşınızda duruyor. O kadar açsınız ve o kadar susamışsınız ki bu restorana girmek yerine ''hayır yoluma devam edeceğim'' der miydiniz ? İşte bunu fark eden pazarlamacılar yeni çıkarmış oldukları ürünlerini E-Ticaret sitelerinde aynı bu yöntemle tanıtmaktalar. Tam ihtiyaç duyduğunuz anda. İşte bu yöntemin adı da POP yani Point Of Purchase. Bu yöntem bir çok E-Ticaret sitelerinde harika sonuçlar vermekte. Sizde bu yöntemden güzel sonuçlar almak istiyorsanız Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemlerini tercih edebilirsiniz. Paket özelliklerinde ücretsiz olarak vermiş olduğu özelliklerden bir tanesi olan POP UP Yönetimi sayesinde yeni ürünlerinizi ön plana çıkartın. Sizde eticaretek.com üzerinden başvurarak bu yöntemden kazanç sağlamaya başlayabilirsiniz.

Yangın alarmlarının üzerinde bulunan ''ihtiyaç anında camı kırınız'' yazısı pazarlamacıların dikkatini çekmiş olmalı çünkü onlarda ''ihtiyaç anında tanıtım'' yöntemini geliştirdi.

Yani tam olarak tüketicinin bir şeye bir sargıya ihtiyaç duyduğu anda. Restoranların yoğun olduğu yerlerde ıslak mendil tanıtımı yapması gibi bir kaç örnek verilebilir.

Yaklaşımın asıl çıkış noktası  “Point-of-purchase” (POP) dediğimiz, tüketicinin ürün ve marka seçimi yaptığı satın alma noktasındaki satış geliştirme için yapılan faaliyetler oluşturuyor. Koç Üniversitesi öğretim görevlilerinden Yrd. Doç Dr. Esra Gençtürk, POP yaklaşımını şu şekilde anlatıyor:

“Bu satın alma noktasında  POP faaliyetlerinin, hatırlatma ve planlanmamış alımları teşvik olmak üzere iki ana amacı vardır. Yapılan araştırmalarda tüketicinin alışveriş kararlarının çoğunu, önceden planlamaksızın, satın alma anında verdikleri görülmektedir. Bu nedenle, mağaza içi POP faaliyetleri tüketicinin kara verme anında bilgi gereksinimi azalttığı gibi, iç tepkisel satışı artırdığı bilinmektedir.”

Sizde E-Ticaret sitenizin bu yöntemden yararlanmasını istiyorsanız Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri sizlere bu konuda yardım edecektir. eticaretek.com üzerinden başvurabilirsiniz. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rakip SEO analizi neden önemlidir ? nasıl yapılır ?

E-Ticaret sitenize ziyaretçi gelmiyor ve bunun yüzünden sıkılmışsanız neden rakip SEO analizi yaparak rakipleriniz neden kazanıyor neden siz kaybediyorsunuz buna bakmıyorsunuz ? Tabi E-Ticaret sitenizin hiç kaybetmemesini istiyorsanız o zaman Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri ile beraber çalışmanız gerekli. Eticaretek paketlerindeki standart özelliklerden birisi olan Rakip SEO Analizi sayesinde kazanmaya başlayabilirsiniz. Sizde hemen eticaretek.com adresi üzerinden başvurarak dünya çapında adınızı duyurabilirsiniz. Rakip SEO analizi neden yapılmalı ? Rakip SEO analizi yapılmasının üç büyük nedeni vardır. Bu nedenlerden ilki rakip E-Ticaret firmasının neden sizden daha başarılı olduğunu öğrenirsiniz. İkinci olarak SEO analizi yaptıktan sonra stratejik avantajlar elde edebilirsiniz. Sonuncu olarak bağlantı fırsatları yakalayabilirsiniz. Rakip SEO analizini daha önce hiç yapmamışsanız ve yapmak istiyorsanız Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri sizlere Raki...

Ödeme yönetimi nedir ?

Toplu Ürün Yönetimi Ödeme yönetiminin alt başlıklarından birisi olan bu yönetim şekli, Kullanıcıların mağazalarına ürünleri sağlayan tedarikçilere EFT ve benzeri birçok işlemi internet üzerinden tek seferde yaptığı, hızlı ve güvenilir bir şekilde gerçekleşmesini sağlayan bir Nakit yönetimi ürünü olan Ödeme yönetimi, Mağaza sahiplerinin ödeme bilgilerini banka sistemlerine e-mail gibi yollarla iletebilir. İşlem sonuçları ile ilgili bilgiler anında firmaya iletilmekte ve otomatik olarak bir muhasebe açılması sağlanır. Toplu ürün yönetiminin avantajları ise; Operasyonel kolaylık yaratır. Maliyet/iş gücü tasarrufu sağlanır. Bilgiye hızlı erişim mümkün hale gelir. Tanımlanabilecek KMH veya gün içi limit sayesinde firmanın hesabında yeterli bakiye olmasa dahi ödemeler gerçekleşir. Otomatik muhasebe kaydı sağlanabilir. Çek Karnesi Kullanıcıların firma hesapları ya da kendi hesapları üzerinden yapılacak olan ödemelerini, nakit taşıma riskine girmeyerek çek karnesi ile bu ...

Mail hosting nedir ? E-Ticarette ne işimize yarar ?

Mail hosting yani, E-Posta Barındırma Hizmeti e-postaların ağ akışını sağlayan sunucuların çalıştırılma sistemidir. E-Posta barındırma hizmeti reklam desteği bulunan ücretsiz e-postalar veya İnternet sitelerinin maillerinin aksine premium e-postalar sunar. E-mail hosting paketleri E-mail hosting paketlerini E-Ticaret firmaları tercih etmektedir. E-Ticarette genel olarak iletişim kurulması için mail atılması gerekmekte. E-Ticaret firmaları bu maillerin güvenliğini sağlamak ve maillerinin başkaları tarafından ulaşılmasını engellemek amacıyla e-mail hosting paketleri satın alırlar. E-mail hosting paketleri sayesinde iki tarafta rahatlıkla maillerini gönderebilirler. Mail hosting E-Ticarette ne işe yarar ? Mail hosting E-Ticaret firmaları arasında mail üzerinden yapılacak anlaşmaların aralarında kalması ve sizden habersiz diğer firmaların öğrenmemesi için oldukça önemlidir. Eğer sizde mail hosting hizmeti istiyorsanız Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri ile çalışmay...