Ana içeriğe atla

Ödeme yönetimi nedir ?


Toplu Ürün Yönetimi

Ödeme yönetiminin alt başlıklarından birisi olan bu yönetim şekli, Kullanıcıların mağazalarına ürünleri sağlayan tedarikçilere EFT ve benzeri birçok işlemi internet üzerinden tek seferde yaptığı, hızlı ve güvenilir bir şekilde gerçekleşmesini sağlayan bir Nakit yönetimi ürünü olan Ödeme yönetimi, Mağaza sahiplerinin ödeme bilgilerini banka sistemlerine e-mail gibi yollarla iletebilir. İşlem sonuçları ile ilgili bilgiler anında firmaya iletilmekte ve otomatik olarak bir muhasebe açılması sağlanır.

Toplu ürün yönetiminin avantajları ise;

Operasyonel kolaylık yaratır.

Maliyet/iş gücü tasarrufu sağlanır.

Bilgiye hızlı erişim mümkün hale gelir.

Tanımlanabilecek KMH veya gün içi limit sayesinde firmanın hesabında yeterli bakiye olmasa dahi ödemeler gerçekleşir.

Otomatik muhasebe kaydı sağlanabilir.

Çek Karnesi

Kullanıcıların firma hesapları ya da kendi hesapları üzerinden yapılacak olan ödemelerini, nakit taşıma riskine girmeyerek çek karnesi ile bu ödemeyi kolaylıkla yapabilirler. Çek karnesinin güzel yanı hata payının yok denilecek kadar az olması, bu sayede bir çok büyük firmalar çek karnesi yöntemi ile ödemelerini yaparlar. 

Çek karnesinin avantajları ise;

Operasyonel iş yükü ve hata olasılığı azalır.

Geriye dönük kesilen çek bilgilerine ilişkin rapor alınabilir.

Çekle ödeme yapılan müşteri veri tabanı tutulabilir.

E-Ticaret ile ilgilenen firmalar için Ödeme yönetimi büyük bir önem taşımaktadır. Eğer firmalar bununla ilgili doğru önlemleri almazsa o zaman büyük sorunlar yaşayabilirler. Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemlerinin size sunmuş olduğu Detaylı Ödeme Yönetimi özelliği sayesinde firmanızın ürün yönetimi hakkındaki sorunları kapatılarak alt yapısının sağlama alınması sağlanır. Eticaretek Detaylı Ödeme Yönetimi özelliğini paketlerinde ücretsiz olarak vermektedir. Eğer sizde bu özellikten yararlanmak istiyorsanız Eticaretek web sitesini ziyaret ederek başvurabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

E-Ticarette kategori yönetimi nedir ?

Bu yazımızda kategori yönetiminin ne olduğunu, ne işe yaradığını, nerelerde gerekli olduğunu öğreneceğiz. Bir önceki yazımız olan Amazon entegrasyonu yazısına buraya  tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hadi başlayalım. İlk olarak kategori yönetimi nedir onu öğrenelim. Kategori yönetimi perakendeciliğin süreçleri içerisinde yer alan ve gün geçtikçe süreçlerdeki yerini daha güçlü bir şekilde belirten kategori yönetimi mağazacılıkta dahil olmak üzere birçok etkenlerinde zaman geçtikçe daha fazla önem kazanmasına ve yaptığı uygulamalarda çok büyük derecede gelişmeler olmuştur ve olmaya devam etmektedir. Kategori yönetiminin asıl amacı karşıt bir tedbir olarak geliştirilmiş olsa da şuanda geldiği yeri ve konumu bunun çok ötesine geçmiştir.  Kategori Yönetiminin Süreci:  1.Kategori Tanımlama  2.Kategori Görevi  3.Kategori Değerlendirme  4.Kategori Derece Kartı  5.Kategori Stratejileri  6.Kategori Taktikleri  7.Kategori Denetimi...

Paraşüt entegrasyonu nedir ? E-Ticarette ne işimize yarar ?

Türkiye koşullarına göre geliştirilmiş Online bir web muhasebe yazılımı olan Paraşüt hakkında bilgiler vereceğiz Paraşüt nedir, nasıl çalışır bunlar hakkında yazacağız. Paraşüt sayesinde stok durumlarınızı, gelir giderlerinizi, yürürlükte olan hesaplarınızı kontrol edebilirsiniz. E-Ticaret şirketiniz için büyük bir önem teşkil etmekte olan KDV raporlarını, stoktaki ürünleriniz hakkındaki raporları, kar-zarar raporlarına Paraşüt üzerinden zaman tasarrufu yaparak hepsine tek bir tıklama ile ulaşabilirsiniz. E-Ticaret şirketinizin ön muhasebesini Şirket ortakları, mali müşavir ve E-Ticaret şirketinizin çalışanları ile Online bir şekilde hiçbir sorun yaşamadan karışıklık olmadan hep beraber yönetebilirsiniz. Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri Paraşüt entegrasyonunun her E-Ticaret şirketinde bulunması gerektiğini düşünerek paketlerin içerindeki eşsiz ve ücretsiz olan özelliklerinden birisi olan Paraşüt entegrasyonunu da ücretsiz olarak vermekte. E-Ticaret şirketiniz için ke...