Ana içeriğe atla

C2C ürün yönetimi nedir ?



C2C yani cunsomer to cunsomer olarak bilinmekte olan bu yöntem müşteriden müşteriye yapılan bir E-Ticaret türüdür. Ülkemizdeki en büyük C2C E-Ticaretini yapan sitelerden bazıları sahibinden, gittigidiyor, hepsiburada, n11 gibi önde gelen E-Ticaret devleri C2C satış yönteminde de üstünlüklerini korumaktadırlar. Son zamanlarda kullanıcıların bu yönteme yaklaşması sayesinde girişimcilerde bu yönteme yönelmiş ve bu sayede C2C pazarının aktifliği artmaktadır. Şimdi sizlerle C2C E-Ticaret yönteminin ne gibi faydaları var onlardan bahsedelim.


C2C Ürün Yönetimi

Önemli olan ölçeklenebilir bir sistem ayrıca verimli olan bir çalışma düzeni için gerekli olan herhangi bir ürün ve onay süreci tasarlanmış bulunmaktadır. Kategori bazlı ürünün özellikleri bunlardır;

Aramalarda kullanılıyor olması, vitrin ürünü olması, ürünün yorumları, yeni olmakta olan ürünler, dinamik etiketi olan ürünler gibi bir çok daha başka desteklemekte olan özellikleri bulunmaktadır. 

C2C Satış Süreci

Satışlar bir süreç halinde yönetilir. Otomatik olan onaylama, ek süre için yönetim, iş günleri hesapları, iade süreci, özel olan satış süreçleri için yapılan rezervasyon sistemi vb. Çok fazla ayrıntı bulunmak durumundadır. Kayıtların güncel bir durumda olabilmesi için bazı zamanlarda otomatik olarak uyarı gönderilir. Otomatik olan geçici pasifleştirme işlemleri de yapmak durumda olabilir. 


Altyapı Özellikleri
Birden fazla amaç ile elektronik posta bildirimleri, sistemi canlı ve de bir hayli tutarlı hale getirmektedir. Bu süreçlerde alıcıya, admin eve ya da satıcıya bildirim gönderilmektedir. Alıcı, satıcı ve de admin arasında olan yazışmaların tümünün tarihçesi tutulmaktadır. Ayrıca otomatik bazı denetimler de gerçekleşir. Bilgi farklılıkları izlenebilir, sepet ve sayfa işlemleri detaylı bir biçimde logolanmaktadır.

Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri sizin için bu yöntemi paketlerinde ücretsiz olarak sunmaktadır. Sizde eticaretek.com üzerinden başvurarak yüzlerce mutlu müşteri arasına katılabilisiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ödeme yönetimi nedir ?

Toplu Ürün Yönetimi Ödeme yönetiminin alt başlıklarından birisi olan bu yönetim şekli, Kullanıcıların mağazalarına ürünleri sağlayan tedarikçilere EFT ve benzeri birçok işlemi internet üzerinden tek seferde yaptığı, hızlı ve güvenilir bir şekilde gerçekleşmesini sağlayan bir Nakit yönetimi ürünü olan Ödeme yönetimi, Mağaza sahiplerinin ödeme bilgilerini banka sistemlerine e-mail gibi yollarla iletebilir. İşlem sonuçları ile ilgili bilgiler anında firmaya iletilmekte ve otomatik olarak bir muhasebe açılması sağlanır. Toplu ürün yönetiminin avantajları ise; Operasyonel kolaylık yaratır. Maliyet/iş gücü tasarrufu sağlanır. Bilgiye hızlı erişim mümkün hale gelir. Tanımlanabilecek KMH veya gün içi limit sayesinde firmanın hesabında yeterli bakiye olmasa dahi ödemeler gerçekleşir. Otomatik muhasebe kaydı sağlanabilir. Çek Karnesi Kullanıcıların firma hesapları ya da kendi hesapları üzerinden yapılacak olan ödemelerini, nakit taşıma riskine girmeyerek çek karnesi ile bu ...

E-Ticarette kategori yönetimi nedir ?

Bu yazımızda kategori yönetiminin ne olduğunu, ne işe yaradığını, nerelerde gerekli olduğunu öğreneceğiz. Bir önceki yazımız olan Amazon entegrasyonu yazısına buraya  tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hadi başlayalım. İlk olarak kategori yönetimi nedir onu öğrenelim. Kategori yönetimi perakendeciliğin süreçleri içerisinde yer alan ve gün geçtikçe süreçlerdeki yerini daha güçlü bir şekilde belirten kategori yönetimi mağazacılıkta dahil olmak üzere birçok etkenlerinde zaman geçtikçe daha fazla önem kazanmasına ve yaptığı uygulamalarda çok büyük derecede gelişmeler olmuştur ve olmaya devam etmektedir. Kategori yönetiminin asıl amacı karşıt bir tedbir olarak geliştirilmiş olsa da şuanda geldiği yeri ve konumu bunun çok ötesine geçmiştir.  Kategori Yönetiminin Süreci:  1.Kategori Tanımlama  2.Kategori Görevi  3.Kategori Değerlendirme  4.Kategori Derece Kartı  5.Kategori Stratejileri  6.Kategori Taktikleri  7.Kategori Denetimi...

Paraşüt entegrasyonu nedir ? E-Ticarette ne işimize yarar ?

Türkiye koşullarına göre geliştirilmiş Online bir web muhasebe yazılımı olan Paraşüt hakkında bilgiler vereceğiz Paraşüt nedir, nasıl çalışır bunlar hakkında yazacağız. Paraşüt sayesinde stok durumlarınızı, gelir giderlerinizi, yürürlükte olan hesaplarınızı kontrol edebilirsiniz. E-Ticaret şirketiniz için büyük bir önem teşkil etmekte olan KDV raporlarını, stoktaki ürünleriniz hakkındaki raporları, kar-zarar raporlarına Paraşüt üzerinden zaman tasarrufu yaparak hepsine tek bir tıklama ile ulaşabilirsiniz. E-Ticaret şirketinizin ön muhasebesini Şirket ortakları, mali müşavir ve E-Ticaret şirketinizin çalışanları ile Online bir şekilde hiçbir sorun yaşamadan karışıklık olmadan hep beraber yönetebilirsiniz. Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri Paraşüt entegrasyonunun her E-Ticaret şirketinde bulunması gerektiğini düşünerek paketlerin içerindeki eşsiz ve ücretsiz olan özelliklerinden birisi olan Paraşüt entegrasyonunu da ücretsiz olarak vermekte. E-Ticaret şirketiniz için ke...