Ana içeriğe atla

C2C ürün yönetimi nedir ?



C2C yani cunsomer to cunsomer olarak bilinmekte olan bu yöntem müşteriden müşteriye yapılan bir E-Ticaret türüdür. Ülkemizdeki en büyük C2C E-Ticaretini yapan sitelerden bazıları sahibinden, gittigidiyor, hepsiburada, n11 gibi önde gelen E-Ticaret devleri C2C satış yönteminde de üstünlüklerini korumaktadırlar. Son zamanlarda kullanıcıların bu yönteme yaklaşması sayesinde girişimcilerde bu yönteme yönelmiş ve bu sayede C2C pazarının aktifliği artmaktadır. Şimdi sizlerle C2C E-Ticaret yönteminin ne gibi faydaları var onlardan bahsedelim.


C2C Ürün Yönetimi

Önemli olan ölçeklenebilir bir sistem ayrıca verimli olan bir çalışma düzeni için gerekli olan herhangi bir ürün ve onay süreci tasarlanmış bulunmaktadır. Kategori bazlı ürünün özellikleri bunlardır;

Aramalarda kullanılıyor olması, vitrin ürünü olması, ürünün yorumları, yeni olmakta olan ürünler, dinamik etiketi olan ürünler gibi bir çok daha başka desteklemekte olan özellikleri bulunmaktadır. 

C2C Satış Süreci

Satışlar bir süreç halinde yönetilir. Otomatik olan onaylama, ek süre için yönetim, iş günleri hesapları, iade süreci, özel olan satış süreçleri için yapılan rezervasyon sistemi vb. Çok fazla ayrıntı bulunmak durumundadır. Kayıtların güncel bir durumda olabilmesi için bazı zamanlarda otomatik olarak uyarı gönderilir. Otomatik olan geçici pasifleştirme işlemleri de yapmak durumda olabilir. 


Altyapı Özellikleri
Birden fazla amaç ile elektronik posta bildirimleri, sistemi canlı ve de bir hayli tutarlı hale getirmektedir. Bu süreçlerde alıcıya, admin eve ya da satıcıya bildirim gönderilmektedir. Alıcı, satıcı ve de admin arasında olan yazışmaların tümünün tarihçesi tutulmaktadır. Ayrıca otomatik bazı denetimler de gerçekleşir. Bilgi farklılıkları izlenebilir, sepet ve sayfa işlemleri detaylı bir biçimde logolanmaktadır.

Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri sizin için bu yöntemi paketlerinde ücretsiz olarak sunmaktadır. Sizde eticaretek.com üzerinden başvurarak yüzlerce mutlu müşteri arasına katılabilisiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rakip SEO analizi neden önemlidir ? nasıl yapılır ?

E-Ticaret sitenize ziyaretçi gelmiyor ve bunun yüzünden sıkılmışsanız neden rakip SEO analizi yaparak rakipleriniz neden kazanıyor neden siz kaybediyorsunuz buna bakmıyorsunuz ? Tabi E-Ticaret sitenizin hiç kaybetmemesini istiyorsanız o zaman Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri ile beraber çalışmanız gerekli. Eticaretek paketlerindeki standart özelliklerden birisi olan Rakip SEO Analizi sayesinde kazanmaya başlayabilirsiniz. Sizde hemen eticaretek.com adresi üzerinden başvurarak dünya çapında adınızı duyurabilirsiniz. Rakip SEO analizi neden yapılmalı ? Rakip SEO analizi yapılmasının üç büyük nedeni vardır. Bu nedenlerden ilki rakip E-Ticaret firmasının neden sizden daha başarılı olduğunu öğrenirsiniz. İkinci olarak SEO analizi yaptıktan sonra stratejik avantajlar elde edebilirsiniz. Sonuncu olarak bağlantı fırsatları yakalayabilirsiniz. Rakip SEO analizini daha önce hiç yapmamışsanız ve yapmak istiyorsanız Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri sizlere Raki...

Çocuklara uygun internet siteleri trend oluyor

TOBB E-ticaret Meclisi Üyesi,Cenk Çiğdemli, çocuk dostu online mağaza konseptinin dünyada yükselen trend haline gelmeye başladığını ifade ederek, “Yaz tatili boyunca çocuklarda İnternet kullanımının artması E-Ticaret sitelerine de yansıyor. Alışverişi yapan yetişkinler olsa da, ne alınacağı konusunda karar merci çoğu zaman çocuklar ” dedi. Son yıllarda çocukların E-Ticaret sitelerine olan ilgisi hızla artıyor. Çocuklar ailelerine aldırmak istedikleri eşyaları E-Ticaret sitelerinde aratıyor, fiyat karşılaştırması yapıyor. Okulların tatil olmasıyla beraber çocukların İnternet'te ürün aratma istatistiklerinde ani bir yükseliş olduğuna işaret eden Çiğdemli, “İstedikleri karne hediyelerini İnternet'te aratıyorlar. Fiyat kıyaslaması yaparak ailelerini hangi siteden alabilecekleri konusunda yönlendiriyorlar. Yaz tatili boyunca çocuklarda İnternet  kullanımının doğal olarak artması E-Ticaret sitelerine de yansıyor” dedi. Çocuk dostu site konsepti Sadece ye...

E-Ticarette kategori yönetimi nedir ?

Bu yazımızda kategori yönetiminin ne olduğunu, ne işe yaradığını, nerelerde gerekli olduğunu öğreneceğiz. Bir önceki yazımız olan Amazon entegrasyonu yazısına buraya  tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hadi başlayalım. İlk olarak kategori yönetimi nedir onu öğrenelim. Kategori yönetimi perakendeciliğin süreçleri içerisinde yer alan ve gün geçtikçe süreçlerdeki yerini daha güçlü bir şekilde belirten kategori yönetimi mağazacılıkta dahil olmak üzere birçok etkenlerinde zaman geçtikçe daha fazla önem kazanmasına ve yaptığı uygulamalarda çok büyük derecede gelişmeler olmuştur ve olmaya devam etmektedir. Kategori yönetiminin asıl amacı karşıt bir tedbir olarak geliştirilmiş olsa da şuanda geldiği yeri ve konumu bunun çok ötesine geçmiştir.  Kategori Yönetiminin Süreci:  1.Kategori Tanımlama  2.Kategori Görevi  3.Kategori Değerlendirme  4.Kategori Derece Kartı  5.Kategori Stratejileri  6.Kategori Taktikleri  7.Kategori Denetimi...