Ana içeriğe atla

N11 APİ Entegrasyonu İncelemesi




Öncelikle ''APİ Entegrasyonu'' nedir ? kısaca bir özel geçelim.

API (Application Programming Interface) yani "Uygulama Programlama Arayüzü", uygulamanın düzenlenmiş olduğu sunucuya farklı platformlardan veya uzaktan erişilip bu işlevlerin kullanılmasını sağlayan arayüz denilebilir.

Entegrasyon ise; Bütünsistemlerin tek bir noktaya birbirleriyle uyumlu ve anlaşılabilir şekilde otomatik olarak haberleşmesi demektir.

Eğer E-Ticaret üzerinde birden fazla mağazadan satış yapıyor iseniz entegrasyon size büyük bir kolaylık ve hız sağlayacaktır.

API entegrasyonu sayesinde birçok farklı yerdeki uygulamaları birbirinize bağlayabilir ve hız avantajı sağlayabilirsiniz.

API Entegrasyonu’nu öğrendiğimize göre şimdi N11 API Entegrasyonu hakkında bilgi edinelim neler yapaileceğimizi öğrenelim.

E-Ticaret sitenizdeki ürünleri kolay bir şekilde gönderebilir N11 Mağaza yönetim paneline girmeden kendi sitenizdeki ürünleri güncelleyebilirsiniz. N11 üzerinden verilen siparişleri ”Sipariş Takibi” özelliği ile kendi sitenizden takip edebilir hatta yönetebilirsiniz. Hatta ve hatta bu işlemi kendi siteniz üstünden N11 satıcı profilinize girmeden kolaylıkla yapabilirsiniz. Böylece sadece tek bir panel üstünden hem kendi E-Ticaret sitenizi hemde N11 mağazanızı yönetebilirsiniz. Bu entegrasyon Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemlerinde ücretsizdir. Bu entegrasyona sahip olmak için başvurmanız yeterli.

N11 Entegrasyonu işleyişi

N11 entegrasyonun işlemlerinin son derece kolay bir işleyişe sahip olmasıyla birlikte N11 üzerindeki mağaza kullanımı için ”api” hesabı açılmaktadır. İstenilen bilgilerin verilmesi ardından açılan hesap üzerinden bilgilerin verilmesiyle işlem başlamaktadır. Excel gibi kaynak dosyalar üzerinden ürünlerin tanıtımı yapılmalıdır. Kategorilere göre eşleştirilen ürünlerin sonrasında ilan şablonu hazırlanmaktadır. Bu işlemler sonrasında kayıtlı ürünlerin tamamının otomatik olarak satış işlemi başlar. Fatura düzenleyerek gerekli satışların tamamı sistem üzerinden gerçekleşir. İşlemler kayıt altında olduğu için herhangi bir hesap kitap işlemine ihtiyaç duyulmaz. Bu entegrasyon Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemlerinde ücretsizdir. Bu entegrasyona sahip olmak için başvurmanız yeterli.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rakip SEO analizi neden önemlidir ? nasıl yapılır ?

E-Ticaret sitenize ziyaretçi gelmiyor ve bunun yüzünden sıkılmışsanız neden rakip SEO analizi yaparak rakipleriniz neden kazanıyor neden siz kaybediyorsunuz buna bakmıyorsunuz ? Tabi E-Ticaret sitenizin hiç kaybetmemesini istiyorsanız o zaman Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri ile beraber çalışmanız gerekli. Eticaretek paketlerindeki standart özelliklerden birisi olan Rakip SEO Analizi sayesinde kazanmaya başlayabilirsiniz. Sizde hemen eticaretek.com adresi üzerinden başvurarak dünya çapında adınızı duyurabilirsiniz. Rakip SEO analizi neden yapılmalı ? Rakip SEO analizi yapılmasının üç büyük nedeni vardır. Bu nedenlerden ilki rakip E-Ticaret firmasının neden sizden daha başarılı olduğunu öğrenirsiniz. İkinci olarak SEO analizi yaptıktan sonra stratejik avantajlar elde edebilirsiniz. Sonuncu olarak bağlantı fırsatları yakalayabilirsiniz. Rakip SEO analizini daha önce hiç yapmamışsanız ve yapmak istiyorsanız Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri sizlere Raki...

Ödeme yönetimi nedir ?

Toplu Ürün Yönetimi Ödeme yönetiminin alt başlıklarından birisi olan bu yönetim şekli, Kullanıcıların mağazalarına ürünleri sağlayan tedarikçilere EFT ve benzeri birçok işlemi internet üzerinden tek seferde yaptığı, hızlı ve güvenilir bir şekilde gerçekleşmesini sağlayan bir Nakit yönetimi ürünü olan Ödeme yönetimi, Mağaza sahiplerinin ödeme bilgilerini banka sistemlerine e-mail gibi yollarla iletebilir. İşlem sonuçları ile ilgili bilgiler anında firmaya iletilmekte ve otomatik olarak bir muhasebe açılması sağlanır. Toplu ürün yönetiminin avantajları ise; Operasyonel kolaylık yaratır. Maliyet/iş gücü tasarrufu sağlanır. Bilgiye hızlı erişim mümkün hale gelir. Tanımlanabilecek KMH veya gün içi limit sayesinde firmanın hesabında yeterli bakiye olmasa dahi ödemeler gerçekleşir. Otomatik muhasebe kaydı sağlanabilir. Çek Karnesi Kullanıcıların firma hesapları ya da kendi hesapları üzerinden yapılacak olan ödemelerini, nakit taşıma riskine girmeyerek çek karnesi ile bu ...

Mail hosting nedir ? E-Ticarette ne işimize yarar ?

Mail hosting yani, E-Posta Barındırma Hizmeti e-postaların ağ akışını sağlayan sunucuların çalıştırılma sistemidir. E-Posta barındırma hizmeti reklam desteği bulunan ücretsiz e-postalar veya İnternet sitelerinin maillerinin aksine premium e-postalar sunar. E-mail hosting paketleri E-mail hosting paketlerini E-Ticaret firmaları tercih etmektedir. E-Ticarette genel olarak iletişim kurulması için mail atılması gerekmekte. E-Ticaret firmaları bu maillerin güvenliğini sağlamak ve maillerinin başkaları tarafından ulaşılmasını engellemek amacıyla e-mail hosting paketleri satın alırlar. E-mail hosting paketleri sayesinde iki tarafta rahatlıkla maillerini gönderebilirler. Mail hosting E-Ticarette ne işe yarar ? Mail hosting E-Ticaret firmaları arasında mail üzerinden yapılacak anlaşmaların aralarında kalması ve sizden habersiz diğer firmaların öğrenmemesi için oldukça önemlidir. Eğer sizde mail hosting hizmeti istiyorsanız Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri ile çalışmay...