Ana içeriğe atla

N11 APİ Entegrasyonu İncelemesi




Öncelikle ''APİ Entegrasyonu'' nedir ? kısaca bir özel geçelim.

API (Application Programming Interface) yani "Uygulama Programlama Arayüzü", uygulamanın düzenlenmiş olduğu sunucuya farklı platformlardan veya uzaktan erişilip bu işlevlerin kullanılmasını sağlayan arayüz denilebilir.

Entegrasyon ise; Bütünsistemlerin tek bir noktaya birbirleriyle uyumlu ve anlaşılabilir şekilde otomatik olarak haberleşmesi demektir.

Eğer E-Ticaret üzerinde birden fazla mağazadan satış yapıyor iseniz entegrasyon size büyük bir kolaylık ve hız sağlayacaktır.

API entegrasyonu sayesinde birçok farklı yerdeki uygulamaları birbirinize bağlayabilir ve hız avantajı sağlayabilirsiniz.

API Entegrasyonu’nu öğrendiğimize göre şimdi N11 API Entegrasyonu hakkında bilgi edinelim neler yapaileceğimizi öğrenelim.

E-Ticaret sitenizdeki ürünleri kolay bir şekilde gönderebilir N11 Mağaza yönetim paneline girmeden kendi sitenizdeki ürünleri güncelleyebilirsiniz. N11 üzerinden verilen siparişleri ”Sipariş Takibi” özelliği ile kendi sitenizden takip edebilir hatta yönetebilirsiniz. Hatta ve hatta bu işlemi kendi siteniz üstünden N11 satıcı profilinize girmeden kolaylıkla yapabilirsiniz. Böylece sadece tek bir panel üstünden hem kendi E-Ticaret sitenizi hemde N11 mağazanızı yönetebilirsiniz. Bu entegrasyon Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemlerinde ücretsizdir. Bu entegrasyona sahip olmak için başvurmanız yeterli.

N11 Entegrasyonu işleyişi

N11 entegrasyonun işlemlerinin son derece kolay bir işleyişe sahip olmasıyla birlikte N11 üzerindeki mağaza kullanımı için ”api” hesabı açılmaktadır. İstenilen bilgilerin verilmesi ardından açılan hesap üzerinden bilgilerin verilmesiyle işlem başlamaktadır. Excel gibi kaynak dosyalar üzerinden ürünlerin tanıtımı yapılmalıdır. Kategorilere göre eşleştirilen ürünlerin sonrasında ilan şablonu hazırlanmaktadır. Bu işlemler sonrasında kayıtlı ürünlerin tamamının otomatik olarak satış işlemi başlar. Fatura düzenleyerek gerekli satışların tamamı sistem üzerinden gerçekleşir. İşlemler kayıt altında olduğu için herhangi bir hesap kitap işlemine ihtiyaç duyulmaz. Bu entegrasyon Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemlerinde ücretsizdir. Bu entegrasyona sahip olmak için başvurmanız yeterli.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ödeme yönetimi nedir ?

Toplu Ürün Yönetimi Ödeme yönetiminin alt başlıklarından birisi olan bu yönetim şekli, Kullanıcıların mağazalarına ürünleri sağlayan tedarikçilere EFT ve benzeri birçok işlemi internet üzerinden tek seferde yaptığı, hızlı ve güvenilir bir şekilde gerçekleşmesini sağlayan bir Nakit yönetimi ürünü olan Ödeme yönetimi, Mağaza sahiplerinin ödeme bilgilerini banka sistemlerine e-mail gibi yollarla iletebilir. İşlem sonuçları ile ilgili bilgiler anında firmaya iletilmekte ve otomatik olarak bir muhasebe açılması sağlanır. Toplu ürün yönetiminin avantajları ise; Operasyonel kolaylık yaratır. Maliyet/iş gücü tasarrufu sağlanır. Bilgiye hızlı erişim mümkün hale gelir. Tanımlanabilecek KMH veya gün içi limit sayesinde firmanın hesabında yeterli bakiye olmasa dahi ödemeler gerçekleşir. Otomatik muhasebe kaydı sağlanabilir. Çek Karnesi Kullanıcıların firma hesapları ya da kendi hesapları üzerinden yapılacak olan ödemelerini, nakit taşıma riskine girmeyerek çek karnesi ile bu ...

E-Ticarette kategori yönetimi nedir ?

Bu yazımızda kategori yönetiminin ne olduğunu, ne işe yaradığını, nerelerde gerekli olduğunu öğreneceğiz. Bir önceki yazımız olan Amazon entegrasyonu yazısına buraya  tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hadi başlayalım. İlk olarak kategori yönetimi nedir onu öğrenelim. Kategori yönetimi perakendeciliğin süreçleri içerisinde yer alan ve gün geçtikçe süreçlerdeki yerini daha güçlü bir şekilde belirten kategori yönetimi mağazacılıkta dahil olmak üzere birçok etkenlerinde zaman geçtikçe daha fazla önem kazanmasına ve yaptığı uygulamalarda çok büyük derecede gelişmeler olmuştur ve olmaya devam etmektedir. Kategori yönetiminin asıl amacı karşıt bir tedbir olarak geliştirilmiş olsa da şuanda geldiği yeri ve konumu bunun çok ötesine geçmiştir.  Kategori Yönetiminin Süreci:  1.Kategori Tanımlama  2.Kategori Görevi  3.Kategori Değerlendirme  4.Kategori Derece Kartı  5.Kategori Stratejileri  6.Kategori Taktikleri  7.Kategori Denetimi...

Paraşüt entegrasyonu nedir ? E-Ticarette ne işimize yarar ?

Türkiye koşullarına göre geliştirilmiş Online bir web muhasebe yazılımı olan Paraşüt hakkında bilgiler vereceğiz Paraşüt nedir, nasıl çalışır bunlar hakkında yazacağız. Paraşüt sayesinde stok durumlarınızı, gelir giderlerinizi, yürürlükte olan hesaplarınızı kontrol edebilirsiniz. E-Ticaret şirketiniz için büyük bir önem teşkil etmekte olan KDV raporlarını, stoktaki ürünleriniz hakkındaki raporları, kar-zarar raporlarına Paraşüt üzerinden zaman tasarrufu yaparak hepsine tek bir tıklama ile ulaşabilirsiniz. E-Ticaret şirketinizin ön muhasebesini Şirket ortakları, mali müşavir ve E-Ticaret şirketinizin çalışanları ile Online bir şekilde hiçbir sorun yaşamadan karışıklık olmadan hep beraber yönetebilirsiniz. Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri Paraşüt entegrasyonunun her E-Ticaret şirketinde bulunması gerektiğini düşünerek paketlerin içerindeki eşsiz ve ücretsiz olan özelliklerinden birisi olan Paraşüt entegrasyonunu da ücretsiz olarak vermekte. E-Ticaret şirketiniz için ke...