Ana içeriğe atla

SEM nedir ?



Bir önceki yazımızda SEA hakkında yazmıştık bu yazımızda ise SEM yani Search Engine Marketing hakkında yazacağız. Türkçesi Arama Motoru Pazarlaması olan bu modül ileri dijital pazarlama yönetimleri haline gelmiş olanlardan bir tanesidir. SEM, arama motorlarında verilmiş olan reklam sayesinde, yani SEA üzerinden verilen reklamlar sayesinde arama motorunun listelerinde yüksek sıralara yükselmeye çalışan, amaçlayan bir dijital pazarlama yöntemidir. Google, Yandex gibi arama motorlarında hazırlamış olduğunuz içeriklerin reklamlarını yani resimlerini, yazmış olduğunuz ufak metinlerini gibi ürün içeriklerini bazı yönelgeler vasıtası ile E-Ticaret sitenizin reklamlarını Google Yandex gibi yerlerde yapabilirsiniz. SEM, SEA'nın aksine E-Ticaret sitesinin sürekli reklamını göstermek yerine kampanyaları, kısa süreli olan pazarlama çalışmalarını (bir alana bir bedava gibi), haftalık aylık ya da günlük ziyaretçi sayılarını ve bu saydığımız örnekler ile ilgili direkt olarak ya da kenardan köşeden de olsa bağlantısı olan özellikleri arttırmak ve E-Ticaret siteniz üzerindeki satışları tetiklemek amaçlı kullanılmaktadır.

İnternet üzerindeki amaçlara kısa sürede ulaşılabilmesi ve E-Ticaret sitenizin görünürlüğünü için gerekli çalışmaların yapılması için yapılan işlemlerin anlatılması olarak yapılan bir pazarlama yöntemidir. SEM üzerindeki amaç mobil ya da bilgisayar üzerinden arama motorlarına yapılan sorgularda E-Ticaret sitenizin ilk sayfada en üst sıralarda gösterilmesi ve bu sayede E-Ticaret sitenize daha fazla müşteri ve tıklama gelmesi SEM'in nihai olan amacıdır. Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri SEM'in nihai amacını çok iyi biliyor ve siz E-Ticaret sitesi sahiplerinin isteklerini çok iyi bir şekilde anlayarak sizlere düşük bir miktar ödeyerek kaliteli hizmet sunuyor. Eticaretek'in paketlerinde ücretsiz olarak bulunan eşsiz özelliklerinden birisi olan SEM Yönetimi ve Entegrasyonu özelliği ile sizde E-Ticaret sitenizi listelerde ilk sıralarda gösterin. Eticaretek ile çalışmak istiyorsanız zaman kaybetmeden eticaretek.com üzerinden başvurarak yüzlerce mutlu müşterinin arasına katılabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rakip SEO analizi neden önemlidir ? nasıl yapılır ?

E-Ticaret sitenize ziyaretçi gelmiyor ve bunun yüzünden sıkılmışsanız neden rakip SEO analizi yaparak rakipleriniz neden kazanıyor neden siz kaybediyorsunuz buna bakmıyorsunuz ? Tabi E-Ticaret sitenizin hiç kaybetmemesini istiyorsanız o zaman Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri ile beraber çalışmanız gerekli. Eticaretek paketlerindeki standart özelliklerden birisi olan Rakip SEO Analizi sayesinde kazanmaya başlayabilirsiniz. Sizde hemen eticaretek.com adresi üzerinden başvurarak dünya çapında adınızı duyurabilirsiniz. Rakip SEO analizi neden yapılmalı ? Rakip SEO analizi yapılmasının üç büyük nedeni vardır. Bu nedenlerden ilki rakip E-Ticaret firmasının neden sizden daha başarılı olduğunu öğrenirsiniz. İkinci olarak SEO analizi yaptıktan sonra stratejik avantajlar elde edebilirsiniz. Sonuncu olarak bağlantı fırsatları yakalayabilirsiniz. Rakip SEO analizini daha önce hiç yapmamışsanız ve yapmak istiyorsanız Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri sizlere Raki...

Çocuklara uygun internet siteleri trend oluyor

TOBB E-ticaret Meclisi Üyesi,Cenk Çiğdemli, çocuk dostu online mağaza konseptinin dünyada yükselen trend haline gelmeye başladığını ifade ederek, “Yaz tatili boyunca çocuklarda İnternet kullanımının artması E-Ticaret sitelerine de yansıyor. Alışverişi yapan yetişkinler olsa da, ne alınacağı konusunda karar merci çoğu zaman çocuklar ” dedi. Son yıllarda çocukların E-Ticaret sitelerine olan ilgisi hızla artıyor. Çocuklar ailelerine aldırmak istedikleri eşyaları E-Ticaret sitelerinde aratıyor, fiyat karşılaştırması yapıyor. Okulların tatil olmasıyla beraber çocukların İnternet'te ürün aratma istatistiklerinde ani bir yükseliş olduğuna işaret eden Çiğdemli, “İstedikleri karne hediyelerini İnternet'te aratıyorlar. Fiyat kıyaslaması yaparak ailelerini hangi siteden alabilecekleri konusunda yönlendiriyorlar. Yaz tatili boyunca çocuklarda İnternet  kullanımının doğal olarak artması E-Ticaret sitelerine de yansıyor” dedi. Çocuk dostu site konsepti Sadece ye...

E-Ticarette kategori yönetimi nedir ?

Bu yazımızda kategori yönetiminin ne olduğunu, ne işe yaradığını, nerelerde gerekli olduğunu öğreneceğiz. Bir önceki yazımız olan Amazon entegrasyonu yazısına buraya  tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hadi başlayalım. İlk olarak kategori yönetimi nedir onu öğrenelim. Kategori yönetimi perakendeciliğin süreçleri içerisinde yer alan ve gün geçtikçe süreçlerdeki yerini daha güçlü bir şekilde belirten kategori yönetimi mağazacılıkta dahil olmak üzere birçok etkenlerinde zaman geçtikçe daha fazla önem kazanmasına ve yaptığı uygulamalarda çok büyük derecede gelişmeler olmuştur ve olmaya devam etmektedir. Kategori yönetiminin asıl amacı karşıt bir tedbir olarak geliştirilmiş olsa da şuanda geldiği yeri ve konumu bunun çok ötesine geçmiştir.  Kategori Yönetiminin Süreci:  1.Kategori Tanımlama  2.Kategori Görevi  3.Kategori Değerlendirme  4.Kategori Derece Kartı  5.Kategori Stratejileri  6.Kategori Taktikleri  7.Kategori Denetimi...