Ana içeriğe atla

404 sayfaları neden oluşturulmalı ?



Bir E-Ticaret siteniz var ve E-Ticaret siteniz içerisinde sadece kıyafet satıyorsunuz. Yani E-Ticaret siteniz kıyafetlere dayalı bir E-Ticaret sitesi ve bir kullanıcı bunu bilmeyerek sizin E-Ticaret siteniz içerisinde bulunan arama kısmına telefon yazıyor e ama siz kıyafet satıyorsunuz ne olacak ? bu arama sonucu nereye varacak ? İşte burada devreye 404 sayfaları giriyor. Eğer E-Ticaret siteniz içerisinde bulunmayan bir içerik araması yapılıyorsa arama yapan kullanıcılara bu sorgunun E-Ticaret sitemiz içerisinde hiçbir sonucu yok gibi uyarısını yapmak için vardır.

404 sayfaları pek hoş bir görüntü değildir fakat kendi E-Ticaret sitenize özel bir 404 sayfanızın olması içeriğinizin kendinize özgün olmasının bir göstergesidir. Ayrıca özel 404 sayfalarına kendi E-Ticaret sitenizin markasını ekleyebilir ve 404 sayfası içerisinde E-Ticaret siteniz içerisindeki diğer ürünler hakkında bilgi verebilirsiniz. Verilen bilgiler sayesinde kullanıcı farklı ürünlere yönelerek E-Ticaret sitenizden alışveriş yapmak isteyebilir.

Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri 404 sayfalarının öneminin farkında ve siz E-Ticaret sitesi sahibi müşterilerine paketlerinde bulunan standart özelliklerden birisi olan Özel 404 sayfası oluşturma özelliği sayesinde E-Ticaret sitenize özel bir 404 sayfası oluşturarak içerisine istediğiniz gibi E-Ticaret siteniz hakkında bilgiler doldurabilirsiniz. Sizde Eticaretek ile çalışarak dünya çapında bir marka olmaya yaklaşın. Hemen eticaretek.com adresi üzerinden başvurabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rakip SEO analizi neden önemlidir ? nasıl yapılır ?

E-Ticaret sitenize ziyaretçi gelmiyor ve bunun yüzünden sıkılmışsanız neden rakip SEO analizi yaparak rakipleriniz neden kazanıyor neden siz kaybediyorsunuz buna bakmıyorsunuz ? Tabi E-Ticaret sitenizin hiç kaybetmemesini istiyorsanız o zaman Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri ile beraber çalışmanız gerekli. Eticaretek paketlerindeki standart özelliklerden birisi olan Rakip SEO Analizi sayesinde kazanmaya başlayabilirsiniz. Sizde hemen eticaretek.com adresi üzerinden başvurarak dünya çapında adınızı duyurabilirsiniz. Rakip SEO analizi neden yapılmalı ? Rakip SEO analizi yapılmasının üç büyük nedeni vardır. Bu nedenlerden ilki rakip E-Ticaret firmasının neden sizden daha başarılı olduğunu öğrenirsiniz. İkinci olarak SEO analizi yaptıktan sonra stratejik avantajlar elde edebilirsiniz. Sonuncu olarak bağlantı fırsatları yakalayabilirsiniz. Rakip SEO analizini daha önce hiç yapmamışsanız ve yapmak istiyorsanız Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri sizlere Raki...

Çocuklara uygun internet siteleri trend oluyor

TOBB E-ticaret Meclisi Üyesi,Cenk Çiğdemli, çocuk dostu online mağaza konseptinin dünyada yükselen trend haline gelmeye başladığını ifade ederek, “Yaz tatili boyunca çocuklarda İnternet kullanımının artması E-Ticaret sitelerine de yansıyor. Alışverişi yapan yetişkinler olsa da, ne alınacağı konusunda karar merci çoğu zaman çocuklar ” dedi. Son yıllarda çocukların E-Ticaret sitelerine olan ilgisi hızla artıyor. Çocuklar ailelerine aldırmak istedikleri eşyaları E-Ticaret sitelerinde aratıyor, fiyat karşılaştırması yapıyor. Okulların tatil olmasıyla beraber çocukların İnternet'te ürün aratma istatistiklerinde ani bir yükseliş olduğuna işaret eden Çiğdemli, “İstedikleri karne hediyelerini İnternet'te aratıyorlar. Fiyat kıyaslaması yaparak ailelerini hangi siteden alabilecekleri konusunda yönlendiriyorlar. Yaz tatili boyunca çocuklarda İnternet  kullanımının doğal olarak artması E-Ticaret sitelerine de yansıyor” dedi. Çocuk dostu site konsepti Sadece ye...

E-Ticarette kategori yönetimi nedir ?

Bu yazımızda kategori yönetiminin ne olduğunu, ne işe yaradığını, nerelerde gerekli olduğunu öğreneceğiz. Bir önceki yazımız olan Amazon entegrasyonu yazısına buraya  tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hadi başlayalım. İlk olarak kategori yönetimi nedir onu öğrenelim. Kategori yönetimi perakendeciliğin süreçleri içerisinde yer alan ve gün geçtikçe süreçlerdeki yerini daha güçlü bir şekilde belirten kategori yönetimi mağazacılıkta dahil olmak üzere birçok etkenlerinde zaman geçtikçe daha fazla önem kazanmasına ve yaptığı uygulamalarda çok büyük derecede gelişmeler olmuştur ve olmaya devam etmektedir. Kategori yönetiminin asıl amacı karşıt bir tedbir olarak geliştirilmiş olsa da şuanda geldiği yeri ve konumu bunun çok ötesine geçmiştir.  Kategori Yönetiminin Süreci:  1.Kategori Tanımlama  2.Kategori Görevi  3.Kategori Değerlendirme  4.Kategori Derece Kartı  5.Kategori Stratejileri  6.Kategori Taktikleri  7.Kategori Denetimi...