Ana içeriğe atla

İnstagram Shopping sekmesi nedir ? Nasıl kullanılır ?



İnstagram geçtiğimiz aylarda kendi uygulamasının içinde bulunan yeni bir sekme ekledi. Sekmenin adı İnstagram Shopping fakat kullanıcılar kısaltarak IG Shop demeyi tercih ediyor. Bu sekme keşfet bölümünde yer almakta fakat kendi sekmesinin oluşturulacağı söyleniyor.

İnstagram'ın keşfet kısmında yer alan bu sekme adından anlayacağınız üzere İnstagram içerisinde alışveriş yapmanızı sağlamakta. Bu sekmenin içerisinde yer alan paylaşımların hepsi alışveriş odaklı olacak. Örneğin butikler, elektronik eşya satanlar gibi İnstagram sayfalarının ürünlerini orada paylaşması için güzel bir olanak sağlanıyor. Bu sekme sayesinde satıcılar müşterilere direkt olarak ulaşabilecekler.

İG Shop nasıl kullanılır ?

Kullanımı gayet basit ve hoş olan bu sekme İnstagram üzerinde bulunan farklı bir sekme olan İGTV gibi olacak ve bu sekme içerisinde sadece alışverişle ilgili gönderiler olacak. Sosyal mecralar üzerinden satış yapan satıcılar bu sekme sayesinde satışlarını artırabilecekler.

Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri paketlerindeki standart özelliklerden birisi olan İnstagram Shopping özelliği ile beraber E-Ticaret sitenizin İnstagram hesabını İG Shop üzerinde en iyi bir şekilde tanıtabilirsiniz. Sizde dünya çapında bir E-Ticaret firması olmak istiyorsanız hemen Eticaretek ile çalışmaya başlayın. Başvurmak için eticaretek.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rakip SEO analizi neden önemlidir ? nasıl yapılır ?

E-Ticaret sitenize ziyaretçi gelmiyor ve bunun yüzünden sıkılmışsanız neden rakip SEO analizi yaparak rakipleriniz neden kazanıyor neden siz kaybediyorsunuz buna bakmıyorsunuz ? Tabi E-Ticaret sitenizin hiç kaybetmemesini istiyorsanız o zaman Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri ile beraber çalışmanız gerekli. Eticaretek paketlerindeki standart özelliklerden birisi olan Rakip SEO Analizi sayesinde kazanmaya başlayabilirsiniz. Sizde hemen eticaretek.com adresi üzerinden başvurarak dünya çapında adınızı duyurabilirsiniz. Rakip SEO analizi neden yapılmalı ? Rakip SEO analizi yapılmasının üç büyük nedeni vardır. Bu nedenlerden ilki rakip E-Ticaret firmasının neden sizden daha başarılı olduğunu öğrenirsiniz. İkinci olarak SEO analizi yaptıktan sonra stratejik avantajlar elde edebilirsiniz. Sonuncu olarak bağlantı fırsatları yakalayabilirsiniz. Rakip SEO analizini daha önce hiç yapmamışsanız ve yapmak istiyorsanız Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri sizlere Raki...

Çocuklara uygun internet siteleri trend oluyor

TOBB E-ticaret Meclisi Üyesi,Cenk Çiğdemli, çocuk dostu online mağaza konseptinin dünyada yükselen trend haline gelmeye başladığını ifade ederek, “Yaz tatili boyunca çocuklarda İnternet kullanımının artması E-Ticaret sitelerine de yansıyor. Alışverişi yapan yetişkinler olsa da, ne alınacağı konusunda karar merci çoğu zaman çocuklar ” dedi. Son yıllarda çocukların E-Ticaret sitelerine olan ilgisi hızla artıyor. Çocuklar ailelerine aldırmak istedikleri eşyaları E-Ticaret sitelerinde aratıyor, fiyat karşılaştırması yapıyor. Okulların tatil olmasıyla beraber çocukların İnternet'te ürün aratma istatistiklerinde ani bir yükseliş olduğuna işaret eden Çiğdemli, “İstedikleri karne hediyelerini İnternet'te aratıyorlar. Fiyat kıyaslaması yaparak ailelerini hangi siteden alabilecekleri konusunda yönlendiriyorlar. Yaz tatili boyunca çocuklarda İnternet  kullanımının doğal olarak artması E-Ticaret sitelerine de yansıyor” dedi. Çocuk dostu site konsepti Sadece ye...

E-Ticarette kategori yönetimi nedir ?

Bu yazımızda kategori yönetiminin ne olduğunu, ne işe yaradığını, nerelerde gerekli olduğunu öğreneceğiz. Bir önceki yazımız olan Amazon entegrasyonu yazısına buraya  tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hadi başlayalım. İlk olarak kategori yönetimi nedir onu öğrenelim. Kategori yönetimi perakendeciliğin süreçleri içerisinde yer alan ve gün geçtikçe süreçlerdeki yerini daha güçlü bir şekilde belirten kategori yönetimi mağazacılıkta dahil olmak üzere birçok etkenlerinde zaman geçtikçe daha fazla önem kazanmasına ve yaptığı uygulamalarda çok büyük derecede gelişmeler olmuştur ve olmaya devam etmektedir. Kategori yönetiminin asıl amacı karşıt bir tedbir olarak geliştirilmiş olsa da şuanda geldiği yeri ve konumu bunun çok ötesine geçmiştir.  Kategori Yönetiminin Süreci:  1.Kategori Tanımlama  2.Kategori Görevi  3.Kategori Değerlendirme  4.Kategori Derece Kartı  5.Kategori Stratejileri  6.Kategori Taktikleri  7.Kategori Denetimi...