Ana içeriğe atla

Sipariş yönetimi nedir ? ne işe yarar ?



Sipariş yönetimi E-Ticaret siteniz üzerinde bulunan destek kısmından gelen özel istekleri yada önerileri , stokların kontrol edilmesi, fiyatlandırılması, kaydının tutulması, üretim-satım gibi olayların gerekli yerlere bildirilmesi, sipariş takibi yapılması, teslimat ve tahsilatın izleme süreci ve son olarak stokların tahsislendirilmesi gibi durumların yönetildiği süreç adına Sipariş yönetimi denir.

Ayrıca sipariş yönetimi satın almış olduğunuz ürünün alım anından itibaren elinize gelene kadarki sürece verilen isimdir. Bu süreçler bir müşteri için oldukça önemlidir. Siparişinin nerede olduğunu görmek ister işte bu yüzden E-Ticaret sitelerinde ve kargo şirketlerinde kargo takibi özelliği bulunmaktadır. Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri Sipariş yönetimi sayesinde müşterilerinizin sipariş vermiş olduğu ürünleri E-Ticaret siteniz üzerinden anında takip etmelerine yardımcı olacak bir kısım oluşturarak müşterilerinizin aklındaki sorunları giderirler. Bu sayede sürekli müşteriler edinebilirsiniz. Sizde hemen Eticaretek ile çalışmaya başlayarak dünya çapında bir firma olabilirsiniz. eticaretek.com adresinden başvurabilirsiniz.

Sipariş yönetimi süreci


  • Sipariş Girişi
  • Teklifin Siparişe Dönmesi
  • İlgili Birimlere Paylaşım
  • Sipariş Sürecinin Takibi


Sizde Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri ile çalışmak için eticaretek.com adresinden başvurabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rakip SEO analizi neden önemlidir ? nasıl yapılır ?

E-Ticaret sitenize ziyaretçi gelmiyor ve bunun yüzünden sıkılmışsanız neden rakip SEO analizi yaparak rakipleriniz neden kazanıyor neden siz kaybediyorsunuz buna bakmıyorsunuz ? Tabi E-Ticaret sitenizin hiç kaybetmemesini istiyorsanız o zaman Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri ile beraber çalışmanız gerekli. Eticaretek paketlerindeki standart özelliklerden birisi olan Rakip SEO Analizi sayesinde kazanmaya başlayabilirsiniz. Sizde hemen eticaretek.com adresi üzerinden başvurarak dünya çapında adınızı duyurabilirsiniz. Rakip SEO analizi neden yapılmalı ? Rakip SEO analizi yapılmasının üç büyük nedeni vardır. Bu nedenlerden ilki rakip E-Ticaret firmasının neden sizden daha başarılı olduğunu öğrenirsiniz. İkinci olarak SEO analizi yaptıktan sonra stratejik avantajlar elde edebilirsiniz. Sonuncu olarak bağlantı fırsatları yakalayabilirsiniz. Rakip SEO analizini daha önce hiç yapmamışsanız ve yapmak istiyorsanız Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri sizlere Raki...

Çocuklara uygun internet siteleri trend oluyor

TOBB E-ticaret Meclisi Üyesi,Cenk Çiğdemli, çocuk dostu online mağaza konseptinin dünyada yükselen trend haline gelmeye başladığını ifade ederek, “Yaz tatili boyunca çocuklarda İnternet kullanımının artması E-Ticaret sitelerine de yansıyor. Alışverişi yapan yetişkinler olsa da, ne alınacağı konusunda karar merci çoğu zaman çocuklar ” dedi. Son yıllarda çocukların E-Ticaret sitelerine olan ilgisi hızla artıyor. Çocuklar ailelerine aldırmak istedikleri eşyaları E-Ticaret sitelerinde aratıyor, fiyat karşılaştırması yapıyor. Okulların tatil olmasıyla beraber çocukların İnternet'te ürün aratma istatistiklerinde ani bir yükseliş olduğuna işaret eden Çiğdemli, “İstedikleri karne hediyelerini İnternet'te aratıyorlar. Fiyat kıyaslaması yaparak ailelerini hangi siteden alabilecekleri konusunda yönlendiriyorlar. Yaz tatili boyunca çocuklarda İnternet  kullanımının doğal olarak artması E-Ticaret sitelerine de yansıyor” dedi. Çocuk dostu site konsepti Sadece ye...

E-Ticarette kategori yönetimi nedir ?

Bu yazımızda kategori yönetiminin ne olduğunu, ne işe yaradığını, nerelerde gerekli olduğunu öğreneceğiz. Bir önceki yazımız olan Amazon entegrasyonu yazısına buraya  tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hadi başlayalım. İlk olarak kategori yönetimi nedir onu öğrenelim. Kategori yönetimi perakendeciliğin süreçleri içerisinde yer alan ve gün geçtikçe süreçlerdeki yerini daha güçlü bir şekilde belirten kategori yönetimi mağazacılıkta dahil olmak üzere birçok etkenlerinde zaman geçtikçe daha fazla önem kazanmasına ve yaptığı uygulamalarda çok büyük derecede gelişmeler olmuştur ve olmaya devam etmektedir. Kategori yönetiminin asıl amacı karşıt bir tedbir olarak geliştirilmiş olsa da şuanda geldiği yeri ve konumu bunun çok ötesine geçmiştir.  Kategori Yönetiminin Süreci:  1.Kategori Tanımlama  2.Kategori Görevi  3.Kategori Değerlendirme  4.Kategori Derece Kartı  5.Kategori Stratejileri  6.Kategori Taktikleri  7.Kategori Denetimi...