Ana içeriğe atla

E-Ticaretin yeni popülerliği abonelik modeli



Abonelik modeli dünya üzerinde uzun bir süredir var olsa da Türkiye'de yeni yeni gelişmekte olan bir model. E-Ticaret ile uğraşan firmalar abonelik modeline uyacağını düşündükleri ürünlerin hepsini anında abonelik modeli üzerine çekerek pazardan pay almaya çalışmaktadır. Bireysel E-Ticaret girişimcilerinde de artış göstermekte bunun en büyük katkısı kendi E-Ticaret sitenizi kurmak yerine Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri ile çalışarak kendi E-Ticaret sitenizi kurmaya uğraşmanıza gerek kalmadan Eticaretek sizin için bir tane İnternet sitesi kurarak o E-Ticaret sitesine hostinglikte yapar.

Son zamanlarda adından sıkça bahsedilen ve iyi gelir getirmesinin yanında uzun vadeli ya da kalıcı müşteri elde ettirebilen yepyeni bir E-Ticaret modeli olan abonelik modeli. Kimileri bu modele abonelik modeli demekte kimileri abonelikli E-Ticaret modeli demekte ama en çok bilinen ve genel olarak hemen hemen dünyanın kullandığı adı ise aylık aboneliktir. Abonelik modeli oldukça avantajlı gözükse de fakat abonelik modelini iyice detaylandırırsak ve iyice içli dışlı incelersek bu işlerin dışarıdan bakıldığı kadar basit olduğu pek söylenemez. Bu konu hakkında kısa ve öz bir şekilde konuşalım avantajları, dezavantajları, ne olduğu gibi konuları kısa bir şekilde anlatarak sizleri bilgilendirelim.

Abonelik modeli adından da anlayacağınız üzere her ay insanlara abone olduğu yerden gönderilmiş olan kutulardır. Abonelik şuanda genel olarak E-Ticaret üzerinde bilinmekte bu sebepten dolayı E-Ticaret firmaları üzerinden örnek vereceğim. Örneğin Netflix her ay belirli bir ücret ödeyerek kullanıcılarına içerisinde bulunan dizileri filmleri izleme fırsatı sunuyor ya da Spotify abonelik modeli içerisinde bulunan şarkıları İnternetsiz ortamda dinlemeniz için size fırsat sunuyor. Abonelik sistemlerinde genel olarak 1 aylık, 3 aylık 6, aylık ve 12 aylık abonelik paketleri bulunmakta.

Abonelik sayesinde bir çok farklı ürünü tek bir paket içerisinde daha ucuza satın alabiliyorsunuz. Sizde E-Ticaret sitenizde abonelik modeli bulundurmak için hemen Eticaretek ile çalışmaya başlayın. eticaretek.com adresinden başvurabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rakip SEO analizi neden önemlidir ? nasıl yapılır ?

E-Ticaret sitenize ziyaretçi gelmiyor ve bunun yüzünden sıkılmışsanız neden rakip SEO analizi yaparak rakipleriniz neden kazanıyor neden siz kaybediyorsunuz buna bakmıyorsunuz ? Tabi E-Ticaret sitenizin hiç kaybetmemesini istiyorsanız o zaman Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri ile beraber çalışmanız gerekli. Eticaretek paketlerindeki standart özelliklerden birisi olan Rakip SEO Analizi sayesinde kazanmaya başlayabilirsiniz. Sizde hemen eticaretek.com adresi üzerinden başvurarak dünya çapında adınızı duyurabilirsiniz. Rakip SEO analizi neden yapılmalı ? Rakip SEO analizi yapılmasının üç büyük nedeni vardır. Bu nedenlerden ilki rakip E-Ticaret firmasının neden sizden daha başarılı olduğunu öğrenirsiniz. İkinci olarak SEO analizi yaptıktan sonra stratejik avantajlar elde edebilirsiniz. Sonuncu olarak bağlantı fırsatları yakalayabilirsiniz. Rakip SEO analizini daha önce hiç yapmamışsanız ve yapmak istiyorsanız Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri sizlere Raki...

Çocuklara uygun internet siteleri trend oluyor

TOBB E-ticaret Meclisi Üyesi,Cenk Çiğdemli, çocuk dostu online mağaza konseptinin dünyada yükselen trend haline gelmeye başladığını ifade ederek, “Yaz tatili boyunca çocuklarda İnternet kullanımının artması E-Ticaret sitelerine de yansıyor. Alışverişi yapan yetişkinler olsa da, ne alınacağı konusunda karar merci çoğu zaman çocuklar ” dedi. Son yıllarda çocukların E-Ticaret sitelerine olan ilgisi hızla artıyor. Çocuklar ailelerine aldırmak istedikleri eşyaları E-Ticaret sitelerinde aratıyor, fiyat karşılaştırması yapıyor. Okulların tatil olmasıyla beraber çocukların İnternet'te ürün aratma istatistiklerinde ani bir yükseliş olduğuna işaret eden Çiğdemli, “İstedikleri karne hediyelerini İnternet'te aratıyorlar. Fiyat kıyaslaması yaparak ailelerini hangi siteden alabilecekleri konusunda yönlendiriyorlar. Yaz tatili boyunca çocuklarda İnternet  kullanımının doğal olarak artması E-Ticaret sitelerine de yansıyor” dedi. Çocuk dostu site konsepti Sadece ye...

E-Ticarette kategori yönetimi nedir ?

Bu yazımızda kategori yönetiminin ne olduğunu, ne işe yaradığını, nerelerde gerekli olduğunu öğreneceğiz. Bir önceki yazımız olan Amazon entegrasyonu yazısına buraya  tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hadi başlayalım. İlk olarak kategori yönetimi nedir onu öğrenelim. Kategori yönetimi perakendeciliğin süreçleri içerisinde yer alan ve gün geçtikçe süreçlerdeki yerini daha güçlü bir şekilde belirten kategori yönetimi mağazacılıkta dahil olmak üzere birçok etkenlerinde zaman geçtikçe daha fazla önem kazanmasına ve yaptığı uygulamalarda çok büyük derecede gelişmeler olmuştur ve olmaya devam etmektedir. Kategori yönetiminin asıl amacı karşıt bir tedbir olarak geliştirilmiş olsa da şuanda geldiği yeri ve konumu bunun çok ötesine geçmiştir.  Kategori Yönetiminin Süreci:  1.Kategori Tanımlama  2.Kategori Görevi  3.Kategori Değerlendirme  4.Kategori Derece Kartı  5.Kategori Stratejileri  6.Kategori Taktikleri  7.Kategori Denetimi...