Ana içeriğe atla

E-Ticaretin yeni popülerliği abonelik modeli



Abonelik modeli dünya üzerinde uzun bir süredir var olsa da Türkiye'de yeni yeni gelişmekte olan bir model. E-Ticaret ile uğraşan firmalar abonelik modeline uyacağını düşündükleri ürünlerin hepsini anında abonelik modeli üzerine çekerek pazardan pay almaya çalışmaktadır. Bireysel E-Ticaret girişimcilerinde de artış göstermekte bunun en büyük katkısı kendi E-Ticaret sitenizi kurmak yerine Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri ile çalışarak kendi E-Ticaret sitenizi kurmaya uğraşmanıza gerek kalmadan Eticaretek sizin için bir tane İnternet sitesi kurarak o E-Ticaret sitesine hostinglikte yapar.

Son zamanlarda adından sıkça bahsedilen ve iyi gelir getirmesinin yanında uzun vadeli ya da kalıcı müşteri elde ettirebilen yepyeni bir E-Ticaret modeli olan abonelik modeli. Kimileri bu modele abonelik modeli demekte kimileri abonelikli E-Ticaret modeli demekte ama en çok bilinen ve genel olarak hemen hemen dünyanın kullandığı adı ise aylık aboneliktir. Abonelik modeli oldukça avantajlı gözükse de fakat abonelik modelini iyice detaylandırırsak ve iyice içli dışlı incelersek bu işlerin dışarıdan bakıldığı kadar basit olduğu pek söylenemez. Bu konu hakkında kısa ve öz bir şekilde konuşalım avantajları, dezavantajları, ne olduğu gibi konuları kısa bir şekilde anlatarak sizleri bilgilendirelim.

Abonelik modeli adından da anlayacağınız üzere her ay insanlara abone olduğu yerden gönderilmiş olan kutulardır. Abonelik şuanda genel olarak E-Ticaret üzerinde bilinmekte bu sebepten dolayı E-Ticaret firmaları üzerinden örnek vereceğim. Örneğin Netflix her ay belirli bir ücret ödeyerek kullanıcılarına içerisinde bulunan dizileri filmleri izleme fırsatı sunuyor ya da Spotify abonelik modeli içerisinde bulunan şarkıları İnternetsiz ortamda dinlemeniz için size fırsat sunuyor. Abonelik sistemlerinde genel olarak 1 aylık, 3 aylık 6, aylık ve 12 aylık abonelik paketleri bulunmakta.

Abonelik sayesinde bir çok farklı ürünü tek bir paket içerisinde daha ucuza satın alabiliyorsunuz. Sizde E-Ticaret sitenizde abonelik modeli bulundurmak için hemen Eticaretek ile çalışmaya başlayın. eticaretek.com adresinden başvurabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ödeme yönetimi nedir ?

Toplu Ürün Yönetimi Ödeme yönetiminin alt başlıklarından birisi olan bu yönetim şekli, Kullanıcıların mağazalarına ürünleri sağlayan tedarikçilere EFT ve benzeri birçok işlemi internet üzerinden tek seferde yaptığı, hızlı ve güvenilir bir şekilde gerçekleşmesini sağlayan bir Nakit yönetimi ürünü olan Ödeme yönetimi, Mağaza sahiplerinin ödeme bilgilerini banka sistemlerine e-mail gibi yollarla iletebilir. İşlem sonuçları ile ilgili bilgiler anında firmaya iletilmekte ve otomatik olarak bir muhasebe açılması sağlanır. Toplu ürün yönetiminin avantajları ise; Operasyonel kolaylık yaratır. Maliyet/iş gücü tasarrufu sağlanır. Bilgiye hızlı erişim mümkün hale gelir. Tanımlanabilecek KMH veya gün içi limit sayesinde firmanın hesabında yeterli bakiye olmasa dahi ödemeler gerçekleşir. Otomatik muhasebe kaydı sağlanabilir. Çek Karnesi Kullanıcıların firma hesapları ya da kendi hesapları üzerinden yapılacak olan ödemelerini, nakit taşıma riskine girmeyerek çek karnesi ile bu ...

E-Ticarette kategori yönetimi nedir ?

Bu yazımızda kategori yönetiminin ne olduğunu, ne işe yaradığını, nerelerde gerekli olduğunu öğreneceğiz. Bir önceki yazımız olan Amazon entegrasyonu yazısına buraya  tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hadi başlayalım. İlk olarak kategori yönetimi nedir onu öğrenelim. Kategori yönetimi perakendeciliğin süreçleri içerisinde yer alan ve gün geçtikçe süreçlerdeki yerini daha güçlü bir şekilde belirten kategori yönetimi mağazacılıkta dahil olmak üzere birçok etkenlerinde zaman geçtikçe daha fazla önem kazanmasına ve yaptığı uygulamalarda çok büyük derecede gelişmeler olmuştur ve olmaya devam etmektedir. Kategori yönetiminin asıl amacı karşıt bir tedbir olarak geliştirilmiş olsa da şuanda geldiği yeri ve konumu bunun çok ötesine geçmiştir.  Kategori Yönetiminin Süreci:  1.Kategori Tanımlama  2.Kategori Görevi  3.Kategori Değerlendirme  4.Kategori Derece Kartı  5.Kategori Stratejileri  6.Kategori Taktikleri  7.Kategori Denetimi...

Paraşüt entegrasyonu nedir ? E-Ticarette ne işimize yarar ?

Türkiye koşullarına göre geliştirilmiş Online bir web muhasebe yazılımı olan Paraşüt hakkında bilgiler vereceğiz Paraşüt nedir, nasıl çalışır bunlar hakkında yazacağız. Paraşüt sayesinde stok durumlarınızı, gelir giderlerinizi, yürürlükte olan hesaplarınızı kontrol edebilirsiniz. E-Ticaret şirketiniz için büyük bir önem teşkil etmekte olan KDV raporlarını, stoktaki ürünleriniz hakkındaki raporları, kar-zarar raporlarına Paraşüt üzerinden zaman tasarrufu yaparak hepsine tek bir tıklama ile ulaşabilirsiniz. E-Ticaret şirketinizin ön muhasebesini Şirket ortakları, mali müşavir ve E-Ticaret şirketinizin çalışanları ile Online bir şekilde hiçbir sorun yaşamadan karışıklık olmadan hep beraber yönetebilirsiniz. Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri Paraşüt entegrasyonunun her E-Ticaret şirketinde bulunması gerektiğini düşünerek paketlerin içerindeki eşsiz ve ücretsiz olan özelliklerinden birisi olan Paraşüt entegrasyonunu da ücretsiz olarak vermekte. E-Ticaret şirketiniz için ke...