Ana içeriğe atla

Türkiye'nin geleceği E-Ticaret ile çok parlak





n11.com Üst Yöneticisi Jo Won Yong, "Mobil telefon ve lojistik altyapısıyla Türkiye'nin geleceğinin E-Ticaret bazında çok parlak olduğunu görüyorum" dedi.

n11.com'un Üst Yöneticisi Jo Won Yong, "Türkiye'nin iyi bir lojistik altyapısı ve iyi bir lojistik networku var. Mobil telefon ve lojistik altyapısıyla Türkiye'nin geleceğinin E-Ticaret bazında çok parlak olduğunu görüyorum." dedi.
Jo, bir seminere katılmak üzere geldiği Samsun'da AA muhabirine yaptığı açıklamada, Türkiye'nin E-Ticaret altyapısının güçlü olduğunu söyledi.
Önce E-Ticaretin elektronik ürün satışıyla başladığını hatırlatan Jo, şöyle devam etti:
"Son yıllarda şunu gözlemledik. İnsanların hayatına dokunan ürünlerin daha fazla satıldığını görüyoruz. Bugün spor ekipmanları, outdoor ürünleri daha fazla satılıyor. Yakın dönemde market ürünlerinin, özellikle gıda ürünlerinin daha çok satıldığını gözlemliyoruz. Özellikle genç jenerasyon ürünleri alıp taşımak istemiyor. Bunları online sipariş verip kapısına gelmesini daha çok istiyor. Biz de yakın gelecekte bu kategorinin daha fazla gelişeceğini düşünüyoruz."
Türkiye'de de İnternet ve mobil kullanımının çok yüksek olduğunu vurgulayan Jo, "Türkiye'nin iyi bir lojistik altyapısı ve iyi bir lojistik networku var. Mobil telefon ve lojistik altyapısıyla Türkiye'nin geleceğinin E-Ticaret bazında çok parlak olduğunu görüyorum." diye konuştu.

Amerika ile Çin arasındaki ticaret anlaşmazlığı

Amerika Birleşik Devletleri ve Çin arasındaki ticaret anlaşmazlıklarının global ekonomi ve Türkiye'ye etkilerini de değerlendiren Won Yong Jo, şunları kaydetti:
"n11.com olarak platformumuzda çok fazla Huawei ürünleri satıyoruz. Bu savaşın sonunda Huawei ürünlerinde gelir kaybı ve satışlarında kayıp oluşması söz konusu. Oluşan bu satış kaybında Türk akıllı telefon firmalarının pazarda yer almasını umut ediyoruz. Arçelik, Vestel gibi, hatta bu alanda başka yatırım yapan firmalar var. Bu firmaların Huawei'nin kaybettiği pazar payını almalarını bekliyoruz."

n11.com'un hedefleri

n11.com'un 120 binin üzerinde sisteme başvurmuş ve 55 binin üzerinde aktif satıcıya sahip olduğuna dikkati çeken Jo, Türkiye'de en fazla iş ortağına sahip platform konumunda bulunduklarını söyledi. 
Jo, n11.com'un hedefleri hakkında ise "Hedefimiz sadece Türkiye'de ürün satmak değil, Türk ürünlerini yurt dışına, özellikle ortaklık yaptığımız marketlerle Avrupa ve Rusya pazarında da satmak. Böylece Türk ekonomisine katkıda bulunmayı hedefliyoruz." değerlendirmesinde bulundu.
Ödemelerdeki güvenlik sistemlerine büyük önem verdiklerini, bu kapsamda sanal para birimi Bitcoin ile Blockchain ile ilgili çalışmalar yaptıklarını anlatan Jo, burada fırsat görülürse ve güvenli bir altyapı oluşursa, bu konuda sistemlerini geliştireceklerini sözlerine ekledi.

Haber Kaynağı: Anadolu Ajansı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ödeme yönetimi nedir ?

Toplu Ürün Yönetimi Ödeme yönetiminin alt başlıklarından birisi olan bu yönetim şekli, Kullanıcıların mağazalarına ürünleri sağlayan tedarikçilere EFT ve benzeri birçok işlemi internet üzerinden tek seferde yaptığı, hızlı ve güvenilir bir şekilde gerçekleşmesini sağlayan bir Nakit yönetimi ürünü olan Ödeme yönetimi, Mağaza sahiplerinin ödeme bilgilerini banka sistemlerine e-mail gibi yollarla iletebilir. İşlem sonuçları ile ilgili bilgiler anında firmaya iletilmekte ve otomatik olarak bir muhasebe açılması sağlanır. Toplu ürün yönetiminin avantajları ise; Operasyonel kolaylık yaratır. Maliyet/iş gücü tasarrufu sağlanır. Bilgiye hızlı erişim mümkün hale gelir. Tanımlanabilecek KMH veya gün içi limit sayesinde firmanın hesabında yeterli bakiye olmasa dahi ödemeler gerçekleşir. Otomatik muhasebe kaydı sağlanabilir. Çek Karnesi Kullanıcıların firma hesapları ya da kendi hesapları üzerinden yapılacak olan ödemelerini, nakit taşıma riskine girmeyerek çek karnesi ile bu ...

E-Ticarette kategori yönetimi nedir ?

Bu yazımızda kategori yönetiminin ne olduğunu, ne işe yaradığını, nerelerde gerekli olduğunu öğreneceğiz. Bir önceki yazımız olan Amazon entegrasyonu yazısına buraya  tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hadi başlayalım. İlk olarak kategori yönetimi nedir onu öğrenelim. Kategori yönetimi perakendeciliğin süreçleri içerisinde yer alan ve gün geçtikçe süreçlerdeki yerini daha güçlü bir şekilde belirten kategori yönetimi mağazacılıkta dahil olmak üzere birçok etkenlerinde zaman geçtikçe daha fazla önem kazanmasına ve yaptığı uygulamalarda çok büyük derecede gelişmeler olmuştur ve olmaya devam etmektedir. Kategori yönetiminin asıl amacı karşıt bir tedbir olarak geliştirilmiş olsa da şuanda geldiği yeri ve konumu bunun çok ötesine geçmiştir.  Kategori Yönetiminin Süreci:  1.Kategori Tanımlama  2.Kategori Görevi  3.Kategori Değerlendirme  4.Kategori Derece Kartı  5.Kategori Stratejileri  6.Kategori Taktikleri  7.Kategori Denetimi...

Paraşüt entegrasyonu nedir ? E-Ticarette ne işimize yarar ?

Türkiye koşullarına göre geliştirilmiş Online bir web muhasebe yazılımı olan Paraşüt hakkında bilgiler vereceğiz Paraşüt nedir, nasıl çalışır bunlar hakkında yazacağız. Paraşüt sayesinde stok durumlarınızı, gelir giderlerinizi, yürürlükte olan hesaplarınızı kontrol edebilirsiniz. E-Ticaret şirketiniz için büyük bir önem teşkil etmekte olan KDV raporlarını, stoktaki ürünleriniz hakkındaki raporları, kar-zarar raporlarına Paraşüt üzerinden zaman tasarrufu yaparak hepsine tek bir tıklama ile ulaşabilirsiniz. E-Ticaret şirketinizin ön muhasebesini Şirket ortakları, mali müşavir ve E-Ticaret şirketinizin çalışanları ile Online bir şekilde hiçbir sorun yaşamadan karışıklık olmadan hep beraber yönetebilirsiniz. Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri Paraşüt entegrasyonunun her E-Ticaret şirketinde bulunması gerektiğini düşünerek paketlerin içerindeki eşsiz ve ücretsiz olan özelliklerinden birisi olan Paraşüt entegrasyonunu da ücretsiz olarak vermekte. E-Ticaret şirketiniz için ke...