Ana içeriğe atla

Türkiye'nin geleceği E-Ticaret ile çok parlak





n11.com Üst Yöneticisi Jo Won Yong, "Mobil telefon ve lojistik altyapısıyla Türkiye'nin geleceğinin E-Ticaret bazında çok parlak olduğunu görüyorum" dedi.

n11.com'un Üst Yöneticisi Jo Won Yong, "Türkiye'nin iyi bir lojistik altyapısı ve iyi bir lojistik networku var. Mobil telefon ve lojistik altyapısıyla Türkiye'nin geleceğinin E-Ticaret bazında çok parlak olduğunu görüyorum." dedi.
Jo, bir seminere katılmak üzere geldiği Samsun'da AA muhabirine yaptığı açıklamada, Türkiye'nin E-Ticaret altyapısının güçlü olduğunu söyledi.
Önce E-Ticaretin elektronik ürün satışıyla başladığını hatırlatan Jo, şöyle devam etti:
"Son yıllarda şunu gözlemledik. İnsanların hayatına dokunan ürünlerin daha fazla satıldığını görüyoruz. Bugün spor ekipmanları, outdoor ürünleri daha fazla satılıyor. Yakın dönemde market ürünlerinin, özellikle gıda ürünlerinin daha çok satıldığını gözlemliyoruz. Özellikle genç jenerasyon ürünleri alıp taşımak istemiyor. Bunları online sipariş verip kapısına gelmesini daha çok istiyor. Biz de yakın gelecekte bu kategorinin daha fazla gelişeceğini düşünüyoruz."
Türkiye'de de İnternet ve mobil kullanımının çok yüksek olduğunu vurgulayan Jo, "Türkiye'nin iyi bir lojistik altyapısı ve iyi bir lojistik networku var. Mobil telefon ve lojistik altyapısıyla Türkiye'nin geleceğinin E-Ticaret bazında çok parlak olduğunu görüyorum." diye konuştu.

Amerika ile Çin arasındaki ticaret anlaşmazlığı

Amerika Birleşik Devletleri ve Çin arasındaki ticaret anlaşmazlıklarının global ekonomi ve Türkiye'ye etkilerini de değerlendiren Won Yong Jo, şunları kaydetti:
"n11.com olarak platformumuzda çok fazla Huawei ürünleri satıyoruz. Bu savaşın sonunda Huawei ürünlerinde gelir kaybı ve satışlarında kayıp oluşması söz konusu. Oluşan bu satış kaybında Türk akıllı telefon firmalarının pazarda yer almasını umut ediyoruz. Arçelik, Vestel gibi, hatta bu alanda başka yatırım yapan firmalar var. Bu firmaların Huawei'nin kaybettiği pazar payını almalarını bekliyoruz."

n11.com'un hedefleri

n11.com'un 120 binin üzerinde sisteme başvurmuş ve 55 binin üzerinde aktif satıcıya sahip olduğuna dikkati çeken Jo, Türkiye'de en fazla iş ortağına sahip platform konumunda bulunduklarını söyledi. 
Jo, n11.com'un hedefleri hakkında ise "Hedefimiz sadece Türkiye'de ürün satmak değil, Türk ürünlerini yurt dışına, özellikle ortaklık yaptığımız marketlerle Avrupa ve Rusya pazarında da satmak. Böylece Türk ekonomisine katkıda bulunmayı hedefliyoruz." değerlendirmesinde bulundu.
Ödemelerdeki güvenlik sistemlerine büyük önem verdiklerini, bu kapsamda sanal para birimi Bitcoin ile Blockchain ile ilgili çalışmalar yaptıklarını anlatan Jo, burada fırsat görülürse ve güvenli bir altyapı oluşursa, bu konuda sistemlerini geliştireceklerini sözlerine ekledi.

Haber Kaynağı: Anadolu Ajansı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rakip SEO analizi neden önemlidir ? nasıl yapılır ?

E-Ticaret sitenize ziyaretçi gelmiyor ve bunun yüzünden sıkılmışsanız neden rakip SEO analizi yaparak rakipleriniz neden kazanıyor neden siz kaybediyorsunuz buna bakmıyorsunuz ? Tabi E-Ticaret sitenizin hiç kaybetmemesini istiyorsanız o zaman Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri ile beraber çalışmanız gerekli. Eticaretek paketlerindeki standart özelliklerden birisi olan Rakip SEO Analizi sayesinde kazanmaya başlayabilirsiniz. Sizde hemen eticaretek.com adresi üzerinden başvurarak dünya çapında adınızı duyurabilirsiniz. Rakip SEO analizi neden yapılmalı ? Rakip SEO analizi yapılmasının üç büyük nedeni vardır. Bu nedenlerden ilki rakip E-Ticaret firmasının neden sizden daha başarılı olduğunu öğrenirsiniz. İkinci olarak SEO analizi yaptıktan sonra stratejik avantajlar elde edebilirsiniz. Sonuncu olarak bağlantı fırsatları yakalayabilirsiniz. Rakip SEO analizini daha önce hiç yapmamışsanız ve yapmak istiyorsanız Eticaretek E-Ticaret ve E-İhracat sistemleri sizlere Raki...

Çocuklara uygun internet siteleri trend oluyor

TOBB E-ticaret Meclisi Üyesi,Cenk Çiğdemli, çocuk dostu online mağaza konseptinin dünyada yükselen trend haline gelmeye başladığını ifade ederek, “Yaz tatili boyunca çocuklarda İnternet kullanımının artması E-Ticaret sitelerine de yansıyor. Alışverişi yapan yetişkinler olsa da, ne alınacağı konusunda karar merci çoğu zaman çocuklar ” dedi. Son yıllarda çocukların E-Ticaret sitelerine olan ilgisi hızla artıyor. Çocuklar ailelerine aldırmak istedikleri eşyaları E-Ticaret sitelerinde aratıyor, fiyat karşılaştırması yapıyor. Okulların tatil olmasıyla beraber çocukların İnternet'te ürün aratma istatistiklerinde ani bir yükseliş olduğuna işaret eden Çiğdemli, “İstedikleri karne hediyelerini İnternet'te aratıyorlar. Fiyat kıyaslaması yaparak ailelerini hangi siteden alabilecekleri konusunda yönlendiriyorlar. Yaz tatili boyunca çocuklarda İnternet  kullanımının doğal olarak artması E-Ticaret sitelerine de yansıyor” dedi. Çocuk dostu site konsepti Sadece ye...

E-Ticarette kategori yönetimi nedir ?

Bu yazımızda kategori yönetiminin ne olduğunu, ne işe yaradığını, nerelerde gerekli olduğunu öğreneceğiz. Bir önceki yazımız olan Amazon entegrasyonu yazısına buraya  tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hadi başlayalım. İlk olarak kategori yönetimi nedir onu öğrenelim. Kategori yönetimi perakendeciliğin süreçleri içerisinde yer alan ve gün geçtikçe süreçlerdeki yerini daha güçlü bir şekilde belirten kategori yönetimi mağazacılıkta dahil olmak üzere birçok etkenlerinde zaman geçtikçe daha fazla önem kazanmasına ve yaptığı uygulamalarda çok büyük derecede gelişmeler olmuştur ve olmaya devam etmektedir. Kategori yönetiminin asıl amacı karşıt bir tedbir olarak geliştirilmiş olsa da şuanda geldiği yeri ve konumu bunun çok ötesine geçmiştir.  Kategori Yönetiminin Süreci:  1.Kategori Tanımlama  2.Kategori Görevi  3.Kategori Değerlendirme  4.Kategori Derece Kartı  5.Kategori Stratejileri  6.Kategori Taktikleri  7.Kategori Denetimi...